luni, 22 noiembrie 2010

Elet'efera



Am vrut,

Deşi nu m-ai lăsat,

Să te cunosc cu-adevărat

Să-ţi vând cuvinte-am încercat 

Şi n-am cerut la schimb decât

Un zâmbet şi poate sărutul mut... 



De sărutat,

Ţi-am sărutat

Acele buzele moi

Ce m-au purtat

Pe valuri şi tărâmuri noi

Dar m-a costat...

Pentru aceea nesăbuinţă de a-ţi fura sărutul

Cu sânge am plătit tributul

Ce-a curs din buza mea

Pentru a-mi aminti că undeva

Există cineva în faţă căruia

Mândria mea mereu se va-nclina

Şi va ceda...

De ce?

Pentru că am ajuns să te iubesc
 
Şi nu regret decât atât: 

Că am zis "nu" când trebuia să tac

Şi să îţi cer sărutul mut.

1 comentarii:

Child Of Sunset spunea...

Poezie extraordinara . Asta cu adevarat ma impresioneaza chiar daca e de dragoste ca multe altele , aceasta are ceva special . E o poezie de regret si daca nu ma insel am mai intalnit motivul asta iun alte cateva , ceea ce vreau sa spun insa este ca aici este exprimat diferit . Imi place foarte mult si cum ai asezat versurile . In fine , e o poezie reusita .

Trimiteți un comentariu