luni, 13 septembrie 2010

Porr'tasa



Îţi aminteşti?
Mai şti?
Ce ţi-am trimis în ora dinspre miazăzi?
Oare-ai primit scrisoarea mea de ceară
Sau s-a topit în agonia nopţilor de vară?
De ce roşeşti?
Ah,deci ai primit-o...
Să te întreb acum daca-ai citit-o?
Sau să întreb daca-ai aprins cu ea
Cenuşa spre uitarea mea.
Hai spune...
de ce taci?
Sau te gândeşti la titlul ce-a facut să te dezbraci,
De masca ta de zi cu zi
Să îţi recit ca să-ţi revii?
Îmi amintesc
că începea,
Cu "Dragă nimeni", nu-i aşa?
Şi rândurile-alunecau în jos fluent
Cu debit de cascadă şi zgomot de torent.
Detaliile...
nu mă mai chinui să le zic
La tine totul se reduce la nimic
Şi ce nimic?
te las să te gândeşti
Ori nu ghiceşti,ori nimereşti...

2 comentarii:

Anonim spunea...

E chiar...perfectă. I love it!

Child Of Sunset spunea...

O uraste sau o iubeste ? Sau cate putin din amandoua ? Ceva imi spune ca a doua varianta se potriveste mai bine pe aceasta poezie . Am impresia ca eul liric vrea sa o forteze intr-un colt al mintii ei sa se schimbe si oare cum si de ce ? Nup , nu stiu inca . Anyway , imi plac figurile de stil folosite , exprimarea ta deja imi place la nebunie si stii asta . Hmm , versurile care mi-au atras cel mai mult atentia au fost :

De ce roşeşti?
Ah,deci ai primit-o...
Să te întreb acum daca-ai citit-o?
Sau să întreb daca-ai aprins cu ea
Cenuşa spre uitarea mea.

Mi s-au parut cu adevarat extraordinare . Adica asa .. cu un ton usor ironic . Exact ce-i trebuia poeziei . Nice one this one .

Trimiteți un comentariu