miercuri, 9 noiembrie 2011

Irah'azi



Azi nu-ţi mai scriu

...muzo,

Azi îţi iau părul auriu

Ce-l ţii pe umeri despletit

Şi ţii-l arunc în asfinţit

Ca mâine dimineaţă,

Când te vei trezi la viaţă,

Să îţi sărute gâtul razele de soare

Săpând adânc în perna moale,

După necunoscutul ce te-a sărutat în vis

Şi poarta ce te-a dus in Paradis.







Azi nu-ţi mai scriu

...straino,

Azi numai poet n-o să fiu.

Te voi picta în schimb şi-ţi voi da forme,

Mâna mea stângă-ti va săpa în ochi lacuri enorme

În care voi mai arunca stele de jad,

Să văd în ochii tăi pădurile de brad,

Iar pielea ta de ceară coaptă

Mâna mea dreaptă o aşteaptă.

Să-ţi sap în coapsă văi şi canioane,

Din ceara ta să-ţi fac icoane.





Azi nu-ţi mai scriu

...necunoscuto,

Azi îţi privesc doar focul viu

Ce-l ţi închis în ochii de felină,

Pictaţi de un stângaci cu mâna fină,

Ca tu să poţi să îmi eviţi privirea,

Din ignoranţa ta îmi trag uimirea,

Uimirea de-a vedea cum treci pe lângă mine

Ştiind că nu mă pot abţine

Să-ţi caut zâmbetul pe faţă

Cu ochii mei sculptaţi în gheaţă.





Azi iar ţi-am scris

...Nama'ari,

Azi n-am făcut ce mi-am promis...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu