miercuri, 9 noiembrie 2011

Tade'daasta



Nu sunt ce par a fi,

Sunt cel ce zi de zi

Vând ample erezii

Vecinilor de vis a vis.


Nu mai sunt cel ce-am fost,

Sunt cel uitat în post

Ce m-au vandut, dar contra cost

Pentru că nu mai avem rost...


Nu sunt cine aş fi vrut,

Sunt un necunoscut

Ce din greşeală s-a pierdut

Printre fărâme de lut.


Nu sunt demn de-amintit,

Sunt omul răstignit

Pentru c-a îndrăznit

Să fie fericit.


Nici măcar nu sunt viu...

Sunt vălul străveziu,

Ţin companie ceasului târziu

Din viaţa unui fiu.


Nu sunt idol sau zeu,

Sunt demon luat trofeu

Deasupra unui şemineu,

Închis în dormitorul lui Orfeu


Nu sunt speranţa ce-o aşteaptă unii,

Sunt umbra ce uraste forma lunii,

Mi-au ridicat altar nebunii

Când le-au murit pe rând stăpânii


Nu sunt cine vreţi voi,

Sunt plin doar de nevoi...

Din rămăşiţe de gunoi

Eu m-am nascut strigoi.


Nu sunt cel ce-ai vrut tu,

Sunt cel ce a zis "nu"!

Mi-am pierdut astfel ţelu'

Şi m-a costat haremu'...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu