duminică, 19 august 2012

Dan’adar goh’lihner









  Caut, de mult timp, ceva ce-mi lipseşte,
  Răspunsul enigmei pe care-mi pluteşte
  În linişte sufletul, în marea de gânduri,
  Ce-am vrut să le-ascund rătăcind prin rânduri.

  M-am trezit tot singur, uitându-mă jur.
  Mi-au întâlnit ochii peretele dur,
  Ce-a rămas tăcut sfidându-şi privirea.
  Cine-ar fi crezut că-mi lipseşte fericirea?

  Gol aşa cum sunt, mă dezbrac de haine
  Şi m-arunc în apa ce-şi ascunde taine,
  În stropii de gheaţă ce-mi ataca trupul,
  Tot săpând în mine fără nici un scrupul.

  Acolo sub duş, văd ce nu văd alţii,
  Îmi văd sufletul ce, satul de ovaţii
  S-a crăpat în zece colţuri de oglindă,
  Şi de-atunci în noapte fiinţa mi-o perinda.          

  Le-am găsit pe rând, în tot trupul meu,
  Toate numai una ce-a lipsit mereu.
  Am aflat târziu, stând sub apă rece,
  Îmi lipsea iubirea, motivul de-a trece.

  Cu trudă prin vise, înotând oceane,
  Cap la cap am pus sute de icoane!
  Cu acelaşi chip, al ultimei piese,
  Şi-am văzut privirea doar celei alese...

  Te-am văzut pe tine, tânăra domniţă!
  Stând pe-un vârf de stâncă, ochii-ţi de zeiţa
  Trimiteau fiori ce veneau spre mine...
  Privirile tale: farmece divine!

  Am rămas acolo, stând în faţa ta,
  Până când în mine ai sădit iubirea.
  Vocea-ţi de copil a pavat un drum
  În inima mea, ce-odata a fost scrum.

  Aripi mi-au crescut pe-ai mei omoplaţi,
  Să te vadă aproape ochii-mi vinovaţi
  C-au râvnit la tine, iubita perfectă,
  În tine iubito, cerul se reflectă!

  În palmă-mi răsar trandafiri, grădini!
  Văd în râsul tău jocuri de lumini,
  Ce-mi bucura fiinţa până în adâncuri.
  Te simt doar pe tine, restul sunt nimicuri...


  Te sărut pe frunte, stârnind al tău zâmbet,
  Şi-ţi sărut şi buzele cu gust de şerbet.
  Te cuprind în braţe, şi-ţi şoptesc uşor:
  "Mulţumesc iubito, m-ai făcut să zbor..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu