joi, 18 martie 2010

Ker'sadoira


Eşti încă o enigmă a naturii

Prin felul cum blajin priveşti

La modul cum rapid clipeşti

Temându-te să nu dezamăgeşti

 

Eşti încă o scânteie a nemuririi

Cu felul cum păşeşti pe drum

Ştiind ca te-ai născut din scrum

Ştiind c-o să dispari în fum

 

Eşti încă o minune a lumii

Sorbind din roua rece a dimineţii

Privindu-ţi chipul în oglinda gheţii

Dorind să afli esenţa vieţii

 

Eşti încă o speranţa a omenirii

Cu ochii tai căprui de catifea

Cu strălucirea ta de stea

Prin gândurile-ţi ce vad schimbarea

 

Eşti încă o plăcere a privirii

Cu graţia mişcărilor din fapte

Mergând pe paşii lunii-n noapte

Cântând ale Abisului întunecate şoapte

.

.

.

.Ai fost o plăcere-a privirii

Ai fost speranţa omenirii

Ai fost o minune a lumii

Ai fost scânteia nemuririi

Ai fost o enigma-a naturii

Tot ce-ai rămas e doar cenuşa mistuirii…..


1 comentarii:

Child Of Sunset spunea...

Ştiind ca te-ai născut din scrum
Ştiind c-o să dispari în fum
Mi s-a parut foarte interesanta imaginea asta , Ma gandesc la un pheonix care nu mai poate renaste ceea ce il face muritor cumva . Da aberez , dar pasarea renaste din propria cenusa , numai ca aici vantul imprastie cenusa inainte de a avea loc ceva asemanator . Dap , mi-a placut .


Ai fost o plăcere-a privirii

Ai fost speranţa omenirii

Ai fost o minune a lumii

Ai fost scânteia nemuririi

Ai fost o enigma-a naturii

Tot ce-ai rămas e doar cenuşa mistuirii…..
Foarte foarte frumoasa incheierea . Mi-a placut faptul ca ai reluat ideile sau mai bine spus inceputul fiecarei strofe in aceasta ultima parte , suna foarte foarte tare si hmm...tind sa cred ca vorbesti de pheonix . Poate ma insel dar asa cred eu . La asta ma duce cu gandul . Hmm . Anyway .

Astept noi poezii de-ale tale , stii sa scrii superb . Da , sigur stii asta . Greseli de tastare nu ai (numai la acestea ma pot uita) , toate versurile tale rimeaza , suna melodios si curg asa lin . Da , chiar imi place . Felicitari .
PS : Este comentariul pe care l-am lasat pe un anumit site . Stii deja parerea mea . Am adorat poezia .

Trimiteți un comentariu