miercuri, 27 octombrie 2010

E'karta


 
  săturasem …
 De tot!   
 De voi!    
 De tine...
 Sau poate doar vroiam  
 Să scap de mine   
 Şi n-am lăsat    
 Când am plecat   
 Scrisori, bilete   
 De-adio sau regrete,   
 Dar ţi-am lăsat  
 În clipa evadării mele   
 În noaptea fără lună,dar cu stele   
 Pe fruntea rece,
  Un sărut.   
 Nimic mai mult…   
 Ce-ai înţeles din el copil?  
 Poate nimic 
 Dar şti şi tu    
 Cum ştiu şi eu   
 Nimicul meu,   
 E cum a fost mereu   
 Un haos într-o sticlă  
 De vin trezit,   
 Pe masă părăsit
 Făcut de Timp  
 Şi stors din Timp   
 Gustat şi-apreciat de-atei   
 Dar şi scuipat de semizei
 
 
 
 Ai plâns?   
 Nu cred …
 Nu te-a lăsat mândria
 Să îţi întinzi rimelul, 
 Să îţi ucizi euforia;
 Acel avânt al tinereţii 
 Cu toate patimile ei
 Dar şi cu vicii,două-trei..
 
   
 Într-un final,
 M-am şi întors,   
 Dar obosit,   
 Şi mai nelămurit, 
 Decât atunci când am plecat,   
 Când te-am lăsat   
 În pragul uşii tale.   
 Şi mă-ntrebam…
 Acel sărut pe fruntea rece,
 Te mai doare?...

1 comentarii:

Child Of Sunset spunea...

Dap , nici nu ma asteptam la altceva . Poezia este cu adevarat extraordinara , te pricepi , stii asta . Totusi cred ca e o singura greseala:

vroiam - voiam (mi se tot spune ca acest lucru a fost deja acceptat , dar imi pare rau eu una nu sunt de acord asa ca voi continua sa corectez asta . Pare rau daca enervez pe careva so ..shhh)

Dar şti şi tu
Cum ştiu şi eu
Nimicul meu,
E cum a fost mereu
Un haos într-o sticlă
De vin trezit,
Pe masă părăsit
Făcut de Timp
Şi stors din Timp
Gustat şi-apreciat de-atei
Dar şi scuipat de semizei.

Imi place cum suna aceasta parte , foarte mult chiar . Mi se pare ca exprima confuzie , haos precum spui , totusi nehotarare . Cred ca eul liric incearca sa isi gaseasca o idee sau macar sa stea pe picioarele lui in privinta a ceea ce a ales . Totusi cred ca ii e greu s-o lase pe ea in urma . Macar putin . Asa cred eu .


Acel sărut pe fruntea rece,
Te mai doare?...

Acest sfarsit mi s-a parut genial . Felul cum ai imbinat cuvintele , ma rog ideea in sine a fost geniala . Mi-a placut la nebunie , e potrivit drept incheiere . Felicitarile mele sincere .
Da , ador poeziile tale . Nu prea citesc eu la viata mea asa ceva , dar am intalnit cateva bune si ale tale chiar imi plac .
PS : another copy paste . It's the same oppinion .

Trimiteți un comentariu