sâmbătă, 9 octombrie 2010

Ni'piera




Crezând că vei veni

Şi nu acum,

Ci într-o bună zi

Mi-am pus mândria să aştepte

La colţ de stradă,

Lipită de perete.



Eram convins

că vei veni...

Şi nu oricum,

Ci pe străduţa dinspre miazăzi

Dar n-ai venit,

Pe strada pietruită,

De viaţă părăsită...



Şi-am implorat orgoliul:

"Te rog, ea va veni

Doar caută printre copii"

Şi s-a uitat...

A căutat în sufletele lor

Un gând,un dor,

Sau poate doar o amintire

Dar n-a găsit nici o privire.

A renunţat

Şi întorcăndu-se la mine

Mi-a râs în faţă

M-a sfătuit să uit de tine

Şi a plecat

Şi dus a fost

Şi m-a lăsat fără de rost...



Pierdut,

Cu gândul doar la tine

Hoinar nebun

Trăind de azi pe mâine

Te-am întâlnit

Şi am crezut că m-am tâmpit



Stăteai în faţa uşii mele

De-atâta vreme...

2 comentarii:

Izabela spunea...

Ea a fost mereu in fata ta, dar tu nu stii sa vezi, doar privesti...

Child Of Sunset spunea...

Doar caută printre copii - daca e vorba de fiinte vii , atunci corect ar fi copiii ^^

Stăteai în faţa uşii mele

De-atâta vreme... - absolut intotdeauna ne vedem rostul vietii cand e prea tarziu .

Tare trista , o poezie stralucita as putea spune . De vis chiar . Este o poezie extraordinara dear , te-ai intrecut pe tine insuti aici . Tonul melancolic e prezent (am ceva cu tonul ala , ti se potriveste ). Cuvintele sunt simple fata de alte dati , dar sunt exprimate exact cum trebuie sa stii . Ti-a iesit interesant like I said .

Trimiteți un comentariu