luni, 28 martie 2011

Pra'de'reva




Invidie!? da,am...

Pe ochiul ce te-a vazut goală

Privind la luna seculară

Din patul tău cu aşternut de catifea

Gustand din ceaşca de cafea,

Prin pânza fumului de la ţigară

Ce-o savurezi în fiecare seară

Având ca partener tăcerea absolută

Şi el: o umbră prefăcută

Ce a convins acele buze amare

Să facă voia instinctelor primare,

Lăsându-te pradă atingerilor mute,

Trezind la viaţă clipele trecute

Când în fotoliul de unde te priveşte

Stătea alt el:o altă umbra care mişeleşte

Ţi-a sedus ochii ameţiţi de la martini

Păcatul ţi-l mai spală heruvimii!...


Cat va mai trece? Până când?

Va veni altul în curând?

O alta umbră, acelaşi scop,

Cât vei mai merge la noroc?

Vei renunţa la fumul de ţigară

Să pot să vin să te vad goală?

Şi să te mint la rândul meu

Că am puterea unui zeu

De a te face fericită,

În noaptea când mi-oi fi iubită,

Să-ţi simt parfumul de pe gât,

Să pot să spun că te-am iubit fără cuvânt...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu