vineri, 25 martie 2011

Rede'grada




Am scris doar ca să uit de mine

Sfidând prezenţele divine,

Pe manuscrise fără nume

Spărgând cuvântul în fărâme,

Dorind doar clipe de odihnă

Pentru o mână fără tihnă

Ce a vărsat umbre pe foaie

Stingeţi-mi lumânarea din odaie!

Să-mi poată ochiul vedea pleoapa...

Nu-mi trebuie mâncarea şi nici apa,

Doar linişte, scăldaţi-mă în ea!

Să pot dormi, să pot visa...

Nu-mi trebuie sărutul nopţii,

Vreau doar răceala dimineţii

Martor să-i fiu la răsărit

S-arat respectul cuvenit

Acelei stele ce revarsă

Lumina-n foaia de pe masă

Ce mi-a fost pernă zile-n şir,

M-aşteptă crucea-n cimitir

Sperând că voi veni să dorm sub ea

Având pe piept bobocii de lalea

Şi o să vin, dar altădată,

Când o să am conştiinţa împăcată...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu