marți, 5 aprilie 2011

Tap'ca...




Închide-i Doamne ochii!

Astupă-i glasul violent,

Să n-o aud…

Să nu mai văd în faţa mea,

Trupu-i firav şi zvelt…


Îneacă-i formele degrabă!

În fumul negru al uitării,

M-au ispitit…

Mi-au tot trezit instincte,

Ce le credeam pierdute-n agonia verii…


Nu te gândi să pleci!

Nu înainte de a coase acele buze,

Ce m-au rănit!…

Ce le-am văzut!

Când au plecat fără să-şi ceară scuze…


Hai du-te, pleacă!

Dar i-a şi umbra ei cu tine,

M-am chinuit destul…

M-a chinuit de-ajuns,

A reuşit să îl separe pe EU de mine…

2 comentarii:

Anonim spunea...

super tare poezia...sa inteleg ca in sfarsit mi-ai oferit ceea ce ti-am cerut...merci...sper sa citeasca si cine trebuie poezia asta...

KageSinner spunea...

we'll have to wait and see,maybe she'll read it, maybe she won't.... it's up to her^^

Trimiteți un comentariu