vineri, 1 aprilie 2011

Tasaimad’oda’cuara



S-au dus toate...

Una câte una,



Mi-au sărutat peniţa şi-au plecat

Pe poarta ce s-a ferecat

În urma lor, lăsând doar lacătul de sticlă,

Iar cheia: jumatate teamă,jumatate frică

M-au păcălit să o înghit,

Tăcând şi întorcându-se subit...

Nici una n-a privit în urmă

Printre firele de brumă...



Zeiţe am văzut în fiecare,

Le-am botezat în razele de soare...

Am adunat din ele doar esenţa:

Cerneala ce le-a creionat prezenţa

Pe foaia mea pătată de erori

Din care au crescut doar flori,

Ce-au stat în parul lor o vreme,

Aşa mi-au ofilit multe poeme...



Mă poartă paşii pe cărări necunoscute,

După mirosul muzelor pierdute

Prin amintiri ce stau să piară

În ignoranţa-mi devenită fiara

Ca drept blestem pentru "superba nepăsare"

Din partea lor, a celor care,

Le-am construit altar de rugă

Cu mâna stângă, mâna slugă...



Acum mai scriu la nimeni, şi nici ei...

Încerc s-ascund meschinele idei

Ce le-a cules mândria de prin gânduri,

Pentru o literă pe foaie am şters rânduri...

În încercarea de-a găsi o strofă potrivită

Să i-o închin, şi-apoi s-o iau pe-o cale diferită

Pentru a evita să îi şoptesc în faţă lent:

Nu ţi-am găsit încă echivalent...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu