sâmbătă, 5 septembrie 2009

Sab’larium


Inchideti ochii albastrui
Si vars-o lacrima fierbinte
Caci astazi ai furat sufletului
Puterea de a simte

Ai cutezat sa tai copacul
Ce sustinea a inimii dorinta
Ai cutezat sa furi iatacul
Ce odihnea a sufletului fiinta

Crezi c-ai realizat ceva
furand sperantele unui copil?
Caci toata lumea va afla
Ca te hranesti din vis senil

De ce nu cauti izbavirea?
Cararea spre eden etern
De ce nu vrei sa-ti pleci privirea?
In fata unui zel suprem

De ce crezi ca e imposibil
De ce nu vrei sa vezi lumina?
De ce negi tot ce e vizibil
De ce refuzi sa imi prinzi mana?

Consideri oare ca-s nedemn
Sa iti ating parul balai
Ca sunt o bestie de lemn
Ce-si neaga nemurirea...?

1 comentarii:

Child Of Sunset spunea...

De ce crezi ca e imposibil
De ce nu vrei sa vezi lumina?
De ce negi tot ce e vizibil
De ce refuzi sa imi prinzi mana?

Really love it . Mi se pare genial cum ai surprins aici sentimentele prin intrebari . Cred ca simte putina frustrare oricum pentru ca pare ca vorbeste in van , respectiva nu-l asculta . Imi place .

Poezia asta mi se pare foarte interesanta ce-i drept . Reda suferinta celui respins . Sau cel putin asta e impresia pe care o am dupa ce am citit versurile . Mi se pare trista totusi . Dar imi place .

Trimiteți un comentariu