vineri, 1 iulie 2011

Nutirs'nels





Fiinţa ce m-a ţinut de mână aseară,
Mi-a sărutat fugitiv fruntea zvâcnind a uimire.
I-am vânat pe întuneric buzele fine
Dar ceva m-a făcut să mă pierd în ochii ei iară...

Mi-a alergat mâna stângă pe pielea-i cu gust amar de ciocolată,
În galop de pe umăr până pe coapsă...
Cealaltă mână, cea dreaptă, desfăcea bluză capsă cu capsă,
Gură..gură mi-era ocupată cu decolteul din dantelă colorată...

Am ajuns în pat beţi, ea de la vin şi eu de la al ei parfum.
Sutienu'-i şi cămaşa mea şi-au dat întâlnire pe vasta podea
Cucerindu-ne reciproc: ea peste mine, eu peste ea,
Furtuna dorinţei ne-a prins încleştaţi unul de altul la jumate de drum.

A doua parte a călătoriei am parcurs-o noi singuri...
Universul şi Timpul ne-au lăsat să ne savuramm esenţa,
Nici o clipire, bătaie de aripi în plus n-a reuşit să ne strice cadenţa.
Păcatul fiinţei l-am descoperit cu ale noastre guri...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu