sâmbătă, 2 iulie 2011

S'alah






Am pierdut patru lucruri pe lumea această nebună:
Puritatea; prima, a doua şi-a treia iubire.
Restul le-am aruncat odată cu bucaţi mici din mine;
Povestea,poate fumată deja, o las mâinii s-o spună...


Puritatea am pierdut-o şi nici n-am ştiut, am aflat mai tarziu...
Am rămas fără când mi-au pus nume şi din Eu ca şi fiinţă am ajuns Eu ca şi om.
În timp, Conştiinţa a-nceput să mănânce fructele propriului pom,
Nectarul din ele mi-a hrănit Raţiunea ce m-a învăţat să trăiesc şi să fiu.


Prima iubire...n-a fost chiar iubire, niciodată nu e.
Curiozitatea cu carul şi un dram de prostie m-au condus în braţele ei,
Îmbrăţişându-mi trupul şi mintea am pătruns pe tărâmul pavat cu plăceri şi idei.
Din al şaptelea cer am căzut însoţindu-mă doar a ei privire.


A doua iubire...din păcate chiar a fost iubire!
Blestemul, poate neşansa, m-au împins spre iubita greşită.
Dintre stele am smuls-o cu gândul s-o fac fericită
Şi doar lamele anilor lumină distanţă m-au adus în simţire...


A treia iubire...n-a adus cu ea norocul ce-l are a treia-ncercare.
Probabil s-a pierdut pe drumul dintre ochii verzi şi buzele-i pline,
Pentru aceasta iubire şi-au vândut sufletul demoni din mine
Dar a fost prea puţin şi de-atunci mă tratez cu porţii mici de Uitare...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu