marți, 18 octombrie 2011

Zaari'imatado [Vaas Nama'ari II ]



Nu pot să zic că te cunosc străino,

Dar totuşi te invit, hai vino!...

Te-aştept să-mi râzi din nou în faţă.

Arată-mi tu "superba nepăsare" ce-ai căpătat-o de la viaţă



Nu te sfii să îţi arăţi toţi colţii, leoaică neîmblânzită,

De muşcătura ignoranţei mândria mi-e păzită.

Eliberează frâul nestăvilitei tinereţi,

Clipele-acestea te fac să vezi însemnătatea unei vieţi.



Bine-ai venit tu muză sub peniţa mea!

Iatacul îţi va fi de-acum o aripă de stea,

Vei bea doar roua dimineţii din ale crinilor petale

Şi buza-ţi va gusta dulceaţa rodiilor din serele imperiale.



Nu-ţi cer în schimb nimic, poate doar zâmbetul

Şi de ce nu, deschide-ţi sufletul,

Să fur din el culori din curcubeu,

Cu ele să pictez vitralii la intrarea în haremul meu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu