duminică, 16 ianuarie 2011

A'd...


Restart...

La ce?

Şi cui?...

La jocul numit NOI?

Ce-obişnuiam să îl jucăm în parc doar amândoi?...

Ori la terasa unde-ţi luai doar limonadă,

Sau în oraş pe când ploua

În plină stradă?...


Acest joc...

A început în gara unde EU

A cunoscut pe TU:

Fiinţă care n-a ştiut ce-nseamnă NU...

Şi care l-a schimbat pe EU,

Aşa cum a vrut Tu,

Şi EU ştia, dar n-a putut să zică NU...

Sau poate că EU nu a vrut,

Poate că TU i-a plăcut prea mult...


Dar să revin la joc,

Ruletă rusească unde glonţul s-a numit noroc...

Şi-n tâmplă ne-a lovit pe NOI,

Pe EU şi TU, pe amândoi...

Şi ne-a lăsat ţinându-ne de mână

În plină noapte,

Având drept felinar o semilună...


Ce joc!

Plin de sentimente ce-au luat foc...

Şi-au ars până ce jocul s-a sfârşit alchimic,

Şi-a transformat iubirea în cenuşa lui nimic...

Nimicul cui?...

Nimicul nimănui...



Jocu' ăsta vrei,

Să îl jucăm iar amandoi?

EU,TU,în doi...

Să-ncepem iar un NOI?...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu