luni, 10 ianuarie 2011

Naco'sim




Din plictiseală-am creionat

 Pe coala de hârtie

 O fată şi-un băiat ,



 Din plictiseală sau din nebunie ,

 Nu c-aş fi fost prea bun la desenat ...



 Din plictiseală i-am făcut fetei ochii căprui ,

 Ochi mari,ochi de hârtie

 Ce cred că i-ar fi stat mai bine ca verzui .



 Din plictiseală sau prostie,

 Motivul pentru care nu i-am colorat cu albăstrui ...



 Din plictiseală i-am făcut băiatului tatuaj ,

 Pe braţul stâng,braţ de hârtie,

 Că unui tip în plin sevraj,



 Din plictiseală sau din nebunie ,

 Nu l-am făcut erou de scurt metraj...



Din plictiseală m-am pus pe-aşteptat

 În scena de hârtie,

 Să-i urmăresc pe cei ce i-am creat .



Din plictiseală sau prostie,

 N-am aşteptat până s-a înserat...



 Din plictiseală pentru că nu s-au mai iubit ,

 Julieta şi Romeo de hârtie,

 I-am omorât cu radiera dar subit



 Din plictiseală sau din nebunie,

 Să pot să dorm mai liniştit...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu