vineri, 21 ianuarie 2011

Teno'du



Mai e timp...un veac...

Să te privesc cum pleci

Cu draci în minte zeci

Ca n-ai putut să mă-nţelegi,

Nici înainte, nici acum şi nici în veci...


Şi mai e timp...puţin...

Ca să te vad cum te întorci

Şi cum cu lacrimi dai să te sufoci

Când vrei să spui cuvintele "am greşit",

Să te condamni că m-ai făcut nefericit...


Şi înca mai e timp...o clipă...

Să las buzele tale altcuiva,

Şi să aştept să mi le dea o altă careva

Să-ţi zic când noaptea vine "adio..."

Şi să găsesc pe-altcineva până la ziuă,

Să te blestem iubirea mea,

Că mi te-a luat un oarecare cineva...


Nu mai e timp...deloc...

Să-ţi zic că te iubesc,că te-am iubit,

Că m-ai făcut copile, fericit,

Că m-a durut când ai plecat,

C-atunci când te-ai întors m-am bucurat...

Cât despre buzele ce te-au schimbat,

Aveau un gust amar de "n-am uitat"...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu