luni, 10 ianuarie 2011

Enim'saj



Azi am ucis...

Cu sânge rece am curmat o viaţă,

O viaţă ce-a-nceput aseară

O viaţă ce-am sfârşit-o azi dimineaţă...


Şi nu e prima dată...

Conştiinţa-mi plânge de atâtea crime

Pe care le-am făcut de-atâtea ori

 Cu ingeniozitatea criminalilor din filme...


Am vrut să mă predau...

Dar unde-am fost toţi m-au poftit afară,

Au spus că nu au închisori pentru cei care

Au omorât cuvinte cu o radieră "mortuara"...


Acasă m-am întors...

Având în faţă foaia transformată-n eşafod,

Am luat în stânga creionul ce le-a dat viaţa

Şi-n dreapta radiera ce le-a spânzurat de pod...


Oare aşa se simte-un zeu?...

Când scoate viaţă din nimic

Ca mai apoi să o sfârşească,

Din cine ştie ce pretext mai mare sau mai mic...


Un lucru n-am putut...

Să scap de umbra cuvântului scris,

Deşi l-am şters el a rămas,

În sufletul hârtiei,strigoi din noaptea unui vis...


Şi voi rămâne toată viaţa...

Cu mâinile pătate de cărbune,

De la cuvintele ce le-am scris ieri,

De la cuvintele ce le voi scrie mâine...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu