sâmbătă, 4 iunie 2011

Dan'adar





Ia-mă de mână!...

Îndrăzneşte să-mi simţi vârfurile degetelor

Cum îţi desenează geometria iubirii pe piele,

Lasă-mă să-ţi sap în palmă după stele,

Să-ţi simt în pori tandreţea florilor...



Întâlneşte-mi privirea!...

La jumătatea drumului dintre pământ şi furtună

Te vor aştepta ochii mei.

Priveşte-ţi fiinţa cum se scaldă-n ei,

Un iris l-am păstrat pentru tine, celalat pentru lună...



Înţelege-mi uimirea!...

Când buzlele tale s-au luat la ceartă cu ale mele

Sinapsele mi-au explodat în infinite reacţii atomice,

Am simţit cum polii se nasc din nou în păduri de tropice

Şi tot ce mi-a rămas după tine pe buză, au fost rimele...



Las-o să-ţi spună!...

Gură mea să-ţi şoptească cântece din două cuvinte.

O să-ţi intre fiorii în trup şi în gânduri,

O să simţi în sfârşit magia din rânduri.

Doar autorul, că toate de altfel, n-o să ţi-l aduci aminte...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu